קורס סאפ למתחילים

קורס סאפ למתחילים מתאים לנשים, גברים ילדים ונוער בכל הגילאים.

מה נלמד בקורס ?
קורס הסאפ הינו אחד הקורסים הקלים והמהנים ביותר מבין האפשרויות אותם הים מציע. קצב ההתקדמות בלימוד סאפ הינו מהיר ביותר ותוך זמן קצר תוכלו למצוא את עצמכם תופסים בטחון, יציבות וחותרים למרחקים בכל תנאי ים ואף בשלב מתקדם יותר עוברים לקורסי ההמשך קורס גלישת גלים למתחילים / קורס גלישת גלים למתקדמים.
קורס הסאפ למתחילים מתקייים בחוף הצוק הצפוני בסמוך למלון מנדרין, משך הקורס הינו 3 מפגשים אשר מתקיימים בכל ימות השבוע בהתאמה אישית או בקבוצה בת מספר משתתפים החל משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב, ניתן לתאם מראש שעורים גם בשישי / שבת.
במסגרת הקורס נלמד להכיר את הים, לנתח את מזג האוויר,מצב הרוח, גובה הגלים, מהיכן ומתי כדאי ורצוי להכנס לים, נלמד תאוריה ובטיחות, עמידה ויציבה נכונה על הגלשן, טכניקת חתירה נכונה ומבוא לגלישת גלים אשר יהווה בסיס לקראת קורסי ההמשך קורס גלישת גלים למתחילים / קורס גלישת גלים למתקדמים.
מיכל משיח וחברי צוות של iSUP המדריכים המנוסים יילוו וידריכו אתכם בצעדכם הראשונים בים החל מכניסתכם למים ועד היציאה בשלום ובבטחה.
למי הקורס מתאים? דרישות מוקדמות

  • קורס הסאפ מתאים לנשים, גברים וילדים בכל הגילאים אשר יודעים לשחות ברמה בסיסית וסבירה.
  • אין צורך בידע או ניסיון קודם בחתירת סאפ
  • לפני הכניסה למים תקבלו הדרכת בטיחות במים
  • הכניסה למים תלווה ע"י מיכל או צוות המדריכים המנוסים של iSUP 
  • תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם עומדים על הגלשן וחותרים
  • קצב הקורס מותאם אישית ליכולות התלמיד ובהתאם לקצב ההתקדמות האישית של כל אחד ואחת

יתרונות לחתירה בסאפ וכיצד היא משפיעה על הגוף והנפש

  • קורס הסאפ ישחרר את הילד שבכם/ן ויסייע בחיזוק הגוף, הכושר הגופני והנפש.
  • עבודה על כל שרירי הגוף כולל שרירי הליבה ושיפור היציבה
  • מסייע לשיפור הכושר הגופני, חיטוב הגוף והכוח המתפרץ
  • מסייעת גם לנשים וגם לגברים בבניית בטחון עצמי בים והיכולת להתמודד גם בתנאים מאתגרים 
  • החיבור אל הים והקרבה למים מסייע לנפש ולתחושת הסיפוק
  • הספורט היחיד המשלב את כל האלמנטים ומתאים לכל רמה של ספורטאי/ת גם לכאלו שלא מבצעים כל פעילות ספורטיבית אחרת.

במהלך הקורס וכבר לאחר השעור הראשון ניתן להצטרף אל קבוצות החתירה היוצאות בליווי מדריך מדי בוקר אשר מתרגלות חתירה נכונה ומדוייקת, אימוני אינטרוולים לשיפור הכושר הגופני, ביצוע תרגילי כוח, גמישות ויציבה נכונה על הגלשן.
הידעת? חתירה וגלישה על סאפ מפתחת את שרירי הליבה, מסייעת ליציבה נכונה וחיזוק השרירים והסיבולת ותורמת לחיזוק הביטחון העצמי בים ומחוצה לו!

אפשרות נוספת למתחילים - שיעור היכרות פרטי אחד על אחד עם מדריך צמוד 

*ניתן להזמין קורס קבוצתי. (עד 5 משתתפים)

למידע נוסף התקשרו  054-5823450